Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
  • TAB - Kolejny element
  • SHIFT + TAB - Poprzedni element
  • SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
  • SHIFT + ALT + H - Strona główna
  • SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
  • SHIFT + ALT + 1 do 3 - Wybór menu
  • ESC - Anulowanie podpowiedzi

Podatek leśny

  1. Podatek leśny od osób fizycznych i prawnych. Miejsce załatwienia sprawy:
    • UG Rudniki, Referat Księgowości parter pok. nr 5, tel. 3595-072 w. 23
    Sposób załatwienia sprawy:
    1. Wymagane dokumenty:
      • podanie
    2. Opłaty: nie ma
    3. Czas załatwienia: niezwłocznie
    4. Inne informacje istotne dla interesantów:
      • Opłaty nie pobiera się dla przesunięcia terminu płatności do 6 miesięcy
  2. Umorzenie płatności raty podatku. Miejsce załatwienia sprawy:
    • UG Rudniki, Referat Księgowości parter pok. nr 5, tel. 3595-072 w. 23
    Sposób załatwienia sprawy:
    1. Wymagane dokumenty:
      • Podanie
      • Spisanie protokołu przez urzędnika
    2. Opłaty: nie ma
    3. Czas załatwienia: niezwłocznie, 1 miesiąc na wydanie decyzji
  3. Inne: Wszystkie pozostałe sprawy dotyczące zmian własnościowych a co za tym idzie obowiązku podatkowego załatwiane są w Wydziale Geodezji Starostwa Powiatowego w Oleśnie ul. Pieloka 21

Dostępne druki:
Informacja w sprawie podatku leśnego - PDFInformacja (107,23KB)
Załączniki do informacji: PDFZałącznik nr 1 (95,54KB)
                                       PDFZałącznik nr 2 (96,66KB)
                                       PDFZałącznik nr 3 (117,28KB)

Deklaracja na podatek leśny - PDFDeklaracja (57,87KB)
Załączniki do deklaracji: PDFZałącznik nr 1 (37,48KB)
                                       PDFZałącznik nr 2 (37,36KB)
 

Wersja XML